معادله ریاضی

۱۰۰۰ مرتبه ۹۰۰ جمله ی عاشقانه را روی۸۰۰ جای مختلف

 

به۷۰۰ زبان و پیش ۶۰۰ نفر فریاد زدم! ۵۰۰ تای آن رادر۴۰۰ جمله

 

گنجاندم و به ۳۰۰زبان در۲۰۰برگ ترجمه کردم.  ۱۰۰تای آن را۹۰روز...

 

روزی۸۰ مرتبه برای تو خواندم! ۷۰ تای آن را آموختم وبیش از۶۰تای آنرا

 

تجربه کردم و ۵۰غروب را از ۴۰سمت به نظاره نشستم. در ماه

 

۳۰روزه،بیشتر از۲۰روز ۱۰ باراز تو ۹سوال کردم.  ۸ سوال من را

 

۷ مرتبه در۶ روز جواب دادی. با ۵ واسطه ۴ دفعه تو را ۳ جا

 

دعوت کردم...  ۲ ساعت خواهــــش کردم تا یک بار گفتی:

 

 

WWW.farhadkazemi.blogfa.COM

نظرات 10 + ارسال نظر
آبجی سارا چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:07 http://www.tanhayee-tanhaa.blogfa.com

سلام داداشی


درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود
ممنون که مسافر کالسکه ما شدید

•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~


وب جالب و قشنگی دارید

•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~



ممنون همدل وبلاگ عشق واقعی شدی

شانیا جووووووووووووووووووووووووو جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 17:52


•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~


وب جالب و قشنگی دارید

•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~



بازم بین مسافرا ببینمتون خوشحال میشم

بدرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود تا درودی دوباره

نسی جوون جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 23:55 http://lovelytimes.blogsky.com/

به نام خدا
سلاااممم
خوبی دوست عزیز؟
ممنون که سر زدی....
اول باید بگم وبلاگ جالبیه....
فکر می کنم شما هم باید عاشق باشی...
من خیلی حرف نگفته تو دلم هست که هیچ وقت نتونستم بگم و نخواهم گفت...
به این جوری زندگی کردن عادت کردم....
چشم لینک می کنم...
یا حق!

سحر شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 http://www.brangelina.blogfa.com

سلام
خوبی؟
خیلی از اشنایی باهات خوشوقتم
خیلی وقته میومدم ها ولی نظراتت باز نمیشد.ارور بود

خاطره دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 13:01 http://yalan-donya.mihanblog.com

سلام یاشار خوب هستی چه خبر بابا چند بار اومدم منتها نتونستم نظر بدم
راستی نماز و روزتون قبول باشه
من لینکتون کردم شما هم با هر عنوان دوست داشتین لینکم کنین
قربانت خاطره
.......*I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*.............ســلام ....*I♥U*..
...*I♥U*..........اپـــــم.......*I♥U*...
......*I♥U*...منتظـــــرم......*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................

یه عاشق دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:29 http://www.yeasheghdivoneh.blogfa.com/

سلام عزیزم...
تو هم کارایی میکنیا خب حتما باید همه چیزت با بقیه فرق داشته باشه؟؟
شوخی بودا گلم ناراحت نشی؟
وب زیبایی داری بازم بهم سر بزن
موفق باشی

احسان جمعه 12 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53

دمت گرم خیلی باحال بود زت زیادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد...

تفکر آزاد سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 http://tafakkor-azad.blogfa.com/


زیباست

[گل]

سلام ممنونم از این که اومدی برا تو هم زیبا

خب منو از حمایتت جا نزاری لینک کن نظر بازم بده در خبر نامه عضو شو ممنون میشم قربانت دهخدای دهکده کوچک عشق واقعی بیای عضو شو دهکده بزرگ جهانی بسازیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد