فریاد من

اگر کلمه دوستت دارم قیام علیه بندهای میان من و توست

اگر کلمه دوستت دارم راضی کننده و تسکین دهنده قلب هاست

 اگر کلمه دوستت دارم پایان همه جدایی هاست

 اگر کلمه دوستت دارم نشانگر عشق راستین من به توست

 اگر کلمه دوستت دارم کلید زندان من و توست

 پس با تمام وجود فریاد میزنم دوستت دارم

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تفکر آزاد سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 http://tafakkor-azad.blogfa.com/


با درود

نوشته هایت بسیار زیبا هستند

یک وبلاگ در : آدرس بلاگفا ، یا پرشین بلاگ درست کن ،

خیلی طرفدار پیدا میکنی .

موفق باشی

[گل][گل]
[گل]

یه دل شکسته دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 18:37

دل گرفته می تونی برام از این جمله هاتو برام سند کنی تا آروم بشم خاهش میکنم
دارم میمرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد